top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraBASKET CLINIC

MATERIAŁY

Zaktualizowano: 17 gru 2018


Marzenia się spełniają. Począwszy od grudnia 2014 uzyskałem uprawnienia: "CERTIFIED BASKETBALL INSTRUCTOR

Mam zaszczyt być także absolwentem Akademia Mistrzostwa Sportowego Rekreacji i Turystyki we Wrocławiu – ukończyłem kolejny profesjonalny kurs INSTRUKTORA SPORTU – specjalność – „KOSZYKÓWKA” – legitymacja nr 1045/AMS/2014.

Międzynarodowy Certyfikat „SPORT INSTRUCTOR IN BASKETBALL” – wystawiony przez Akademię Mistrzostwa Sportowe we Wrocławiu

Ukończyłem dwa profesjonalne kursy INSTRUKTORA SPORTU - specjalność - KOSZYKÓWKA



Legitymacja :


GDANSK:


Trening mentalny i praktyczny to jedno ...


KENJUTSU & BASKETBALL - moje pasje

TROPHIES

LET'S PLAY

STARTUJEMY - new season ...


The DREAMS come true - The american BASKETBALL COACH Certificates (NFHS & NCAA) :













78 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

BLOG

INSPIRACJE

bottom of page