top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraBASKET CLINIC

BLOG

Zaktualizowano: 17 sty 2019

Moje motto trenerskie :




Sala treningowa WKS ŚLĄSK "KOSYNIERKA" lata 90-e


Rok 1992. To ja – Dariusz Wyspiański . Nie występowałem wprawdzie ani w kadrze narodowej ani w ekstraklasie, jednak w latach 1984-2005 regularnie grywałem w różnych drużynach akademickich, a potem amatorskich i „streetballowych” (w Polsce i nie tylko…). Na zdjęciu - Trening w „Kosynierce”– EARVIN „MAGIC” JOHNSON, był i wciąż jest dla mnie postacią którą szanuję i podziwiam, nie tylko za osiągnięcia sportowe. Od lat jestem fanem Lakersów, a ich motto : „RESPECT ALL, FEAR NOBODY” („SZANUJ WSZYSTKICH, NIE BÓJ SIĘ NIKOGO”) jest znakomitą egzemplifikacją postawy OK.-OK. w sporcie i życiu (stąd treningowy strój „Lakersów” i nr 32)


Na początku lat 90-ych moje parametry atletyczne prezentowały się następująco : wzrost 183 cm, waga 73 kg, pozycja:„1”, wyskok dosiężny : 80 cm (potwierdzony wynikiem badań sprawnościowo-wydolnościowych w Wojewódzkiej Przychodni Sportowo-Lekarskiej we Wrocławiu). Oprócz Koszykówki, od końca lat 90-ych czynnie zajmuję się japońskimi sztukami walki, szczególnie samurajską szermierką - „KENJUTSU” (aktualnie 3 DAN). Doświadczenia z mentalnego przygotowania adeptów azjatyckich sztuk walk, wykorzystuję w realiach pracy coachingowej możliwej do implementacji w koszykówce i innych grach zespołowych.


Rzut za 3 pkt i daleki półdystans był (i wciąż jest :)), jednym z najlepiej opanowanych przeze mnie elementów koszykarskiego „rzemiosła”

W roku 2018 nadal wierny jestem swojej pasji, choć teraz patrzę na koszykówkę z perspektywy trenera

NORTH CAROLINA UNIVERSITY i program COACHA DEANA SMITHA to źródło inspiracji w mojej pracy trenerskiej

Filozofia pracy...




Amerykański Certyfikat Trenerski - AIC Basketball


"Ćwicz ! a rezultaty przyjdą po cichu same ...." Cytat samurajskiego Mistrza Munenori Yagyu jest aktualny w każdej formie aktywności ...





























KOSZYKÓWKA TO PASJA NA CAŁE ŻYCIE !!

Basketball can give a fun for whole life ...


Moja oferta :




73 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

MATERIAŁY

INSPIRACJE

bottom of page